Donkervoort D8 GTO inceleme
inanılmaz bir araç, fantastik tasarım eski nostaljik tasarım ile teknolojinin ufkunun birleşmesi tabiri bu araç için cuk oturmuş durumda yok böyle bir tasarım.Donkervoort D8 GTO tam bir hız canavarı 435 beygir gücüne kadar güç artışı, 570 Nm tork üreten bir motora sahip kişiselleştirilebilen bir araç konfor müthiş düzeyde entegre ısıtmalı konfor odaklı tasarım ve tamamen karbon yarış koltukları ile donatılmış bir muhteşem araba
Bir Donkervoort'ta şimdiye kadar görülen en güçlü motor ve kişiselleştirmeye yönelik radikal yaklaşım, yeni D8 GTO Bireysel Serisini diğer tüm Donkervoort'lardan ayırıyor.
Müşterilere şaşırtıcı derecede hızlı, güçlü bir D8 GTO Bireysel Serisi verilecek ve bunu istedikleri kadar, tercih ettikleri yönde kişiselleştirme özgürlüğü verilecek.
Donkervoort, bir butik üretici olarak gücünün zirvesini sergiliyor ve süper otomobil fiyat noktasında hiper otomobil performansı ve kişiselleştirme sunuyor.
Donkervoort'lar her zaman dünyadaki en kolay özelleştirilebilir süper otomobiller arasında olmuştur, ancak D8 GTO Bireysel Serisi, sahiplerinin kişiliğini yansıtan ve yaşam tarzlarına mükemmel şekilde uyan otomobillerle bu fikirleri uç noktalara taşıyor.
Bu son ilavenin taban fiyatı 162.900 Euro'dur (KDV ve yol masrafları hariç).
Ancak Donkervoort D8 GTO Bireysel Serisi, planlanan donanım "paketlerinden" gerçek bireysellik dünyasına yalnızca bir adım uzakta değildir.
Aynı zamanda daha hızlıdır. Efsanevi D8 GTO modelinin son yol versiyonu olarak planlanan D8 GTO Bireysel Serisi, 435 beygir gücüne kadar güç artışı, 570 Nm tork ve daha geniş bir kullanılabilir güç aralığına sahip olacak.
Bu, Donkervoort'un teknik geliştirme departmanı ile Alman Audi yarışçıları Abt Sportsline arasındaki ilk işbirliğidir.
Dayanıklılık testleri, D8 GTO Bireysel Serisinin Spa-Francorchamps'taki Kemmel Düzlüğü'nün sonunda 11 km/saat daha hızlı olduğunu ve JD70'in 7 kilometrelik Belçika Grand Prix pistindeki tur süresinden 1,4 saniye kesinti yaptığını gösterdi.
Aynı zamanda D8 GTO Bireysel Serisi önceki modellere göre daha temiz bir görünüme sahip. Donkervoort logosu burnun ön kenarından ızgaraya taşınarak, daha temiz bir tasarım oluşturmak için burun konisi kanatları, kepçeler ve 3D baskılı hava çıkışlarının tümü kaldırıldı.
Bireysel Seri: Birey ne isterse
Tükenen D8 GTO-JD70 saygı modelinin halefi olan D8 GTO Bireysel Serisi, tamamen özelleştirilebilir bir Donkervoort olarak tasarlandı; cömert seçenekler listesinin genellikle teşvik ettiğinden bile daha fazlası.
Donkervoort D8 GTO Bireysel Serisi, piste, touringe, tasarıma veya lükse yönelik ihtiyaçları olsun, müşterilerin tercihlerini karşılayacak bir Donkervoort yaratma özgürlüğüne sahip bir temel seri otomobil olarak teslim ediliyor.
Donkervoort, isterlerse müşteriler için özel parçalar bile kişiselleştirebilir ve yaratabilir; kendi kişiliklerine ve tercihlerine mükemmel şekilde uyan bir arabaya sahip olmalarına yardımcı olmak.
Müşteriler, tur yapmayı tercih ediyorlarsa seçtikleri Donkervoort Wear kıyafetleriyle birlikte araçlarına özel bagajlar hazırlatabiliyor veya pist günlerini tercih ediyorlarsa kişiye özel yarış kıyafetleri ve kasklar bile yaptırabiliyorlar.
Geçmişteki tüm Donkervoort'lara yüksek düzeyde standart donanım ve bir dizi paket veya (deneyimlerimizin bize söylediğine göre) genellikle birlikte sipariş edilen seçenek grupları sunuldu.
D8-GTO Bireysel Serisi, Donkervoort alıcılarının hayal güçlerinin derinliklerine inmelerine ve hayal edilebilecek en kişisel sürüş deneyimini yaratmak için seçenekler listemize girmelerine olanak tanır.
Donkervoort Genel Müdürü Denis Donkervoort, "Kabul edelim," diye itiraf etti, "Donkervoort kullanan herkesin zaten güçlü bir bireysel çizgisi vardır, bu nedenle onlara neredeyse tamamen serbest kontrol sağlayan bir model geliştirdik. Geleneksel olarak yol otomobili ve pist otomobili sunduk ' ekipman paketleri var ve hâlâ da öyle, ancak insanların tam olarak ne kadar hıza, konfora, tasarıma ve stile ihtiyaç duyduklarına kendilerinin karar vermesine izin vermenin zamanının geldiğini düşünüyoruz."
Bireysel Konfor
Koltuk seçenekleri, entegre ısıtmalı konfor odaklı olabilir ve tamamen karbon yarış koltuklarına kadar çeşitlilik gösterebilir. Ve tabii ki insanların tercih ettiği renkler, desenler ve (onaylanmış) malzemelerle de kesilebilirler.
Mevcut en konforlu koltukları, ayarlanabilir elektronik hidrolik direksiyon sistemini ve ön cam çerçevesinin üst kısmındaki rüzgar koruma kapağını bir araya getirdiğinizde D8 GTO Bireysel Serisi (nispeten) rahat bir gezi aracı olabilir.
Pist günü Donkervoorts'un tüm öfkesi her zaman daha uzun yolculuklar veya şehirde gezinmek için uygun değildir, bu nedenle Donkervoort kabini titreşimlerden izole etmek için daha da fazla teknik geliştirdi.
Bireysel Seri, geri vites kameraları, radar dedektörleri, elektrikli klima ve hatta telefon tutucusu gibi daha fazla konfor ve rahatlık fikirlerine sahiptir.
Bireysel Tasarım
Donkervoort D8 GTO Bireysel Serisi kaportası JD70 versiyonundan çok daha pürüzsüzdür, ancak Joop Donkervoort haraç modelinin kepçeleri, hava çıkışları ve panjurları istek üzerine iade edilebilir.
Karbon fiber jantlar herkese göre değildir, ancak bunların bazı insanlar için her şey olduğunu zaten gördük, çünkü hem güzel hem de çok hafifler.
Arabanın her yerinde durum aynı.
Yalnızca tek bir vites kolu seçeneği arasından seçim yapmanıza gerek yok.
Tek bir çizgi görüntüleme seçeneği arasından seçim yapmanıza bile gerek yok.
Boyamak? Boya mı istiyorsun? Birden fazla renk boya mı istiyorsunuz? Hiç boya istemiyor musun? Renkli, şeffaf bir palto ister misin? Boyayı korumak için biraz ekstra bir şey ister misin? Üç katmanlı boya mı istiyorsunuz? Kendi boyanızı mı icat etmek istiyorsunuz? Evet, evet, evet, evet ve yine evet.
Bireysel Hız
Donkervoort D8 GTO Bireysel Serisi frenler, her tarafta Tarox dalga biçimli disklerle standart olarak ayarlanabiliyor veya sürücüler, pist kullanımı için Bosch ABS sisteminin kablolanmasını tercih edebiliyor.
Benzer şekilde, direksiyon geleneksel Donkervoort sistemi olabilir veya bir pistte direksiyon simidine daha hızlı tepki vermek için daha hızlı bir kremayer veya hatta elektronik (ve ayarlanabilir) hidrolik direksiyon olabilir.
Doğrudan JD70 R'den gelen altı vitesli sıralı şanzıman seçeneği ve çok çeşitli güvenlik sistemleri bile mevcuttur.
Farklı hizalama kurulumlarımız, fren konfigürasyonlarımız, şasi kurulumlarımız, veri kayıtlarımız, daha hafif akülerimiz, farklı süspansiyon seçeneklerimiz var...
Eğer aklınıza gelirse Donkervoort'un buna uyması muhtemeldir.
Ray işinin daha fazla soğutulması gerektiğinden, JD70 R'nin kepçeleri ve hava çıkışları doğrudan geri yerleştirilebilir.
Bireysel "aklınıza gelebilecek her şey"
Donkervoort'un sönümleme, diferansiyel, aerodinamik ve boya dahil çoğu alan için çeşitli seçenekler sunmasıyla, otomobilin tamamında aynı süreç işliyor.
Ancak elbette, özelleştirebileceğiniz daha fazla şey aklınıza gelirse sizi ağırlamak için elimizden gelenin en iyisini yaparız.
Güç Yumruğu
Alman Audi yarışçıları Abt Sportsline, bir D8 GTO'nun kaputunun altına şimdiye kadar konulmuş en güçlü yol motorunu sunmak için Donkervoort'un geliştirme ekibiyle birlikte çalıştı.
Hem Abt Sportsline hem de Donkervoort, Audi Sport beş silindirli turboşarjlı benzinli motordan daha güvenilir beygir gücü elde etme konusunda oldukça deneyimli.
Donkervoort Automobielen Genel Müdürü Denis Donkervoort, "Beş silindirli turbo motordan son güvenilir beygir gücünü elde etmek için teknik uzmanlığımızı birleştirmek mantıklıydı" dedi. "Kendi geliştirme mühendislerimizle şaşırtıcı derecede sorunsuz bir işbirliği oldu ve sonuç şu ana kadar ürettiğimiz en güçlü yol otomobili oldu. Audi Sport bile 2,5 litrelik motorun bu versiyonundan bu kadar yüksek performans elde edemedi."
2,5 litrelik motorun spesifik gücü 167 bg/litreden 174 bg/litreye çıktı.
2480 cc motor için tork 560 Nm'de sabit kalıyor ve tork zirvesi hâlâ erkenden, 1750 dev/dk'da ulaşıyor ve hâlâ 6350 dev/dk'da zirveye ulaşıyor.
Motorun soğutma sistemlerindeki değişiklikler de dahil olmak üzere, beygir gücü yüksekliklerine ulaşmak için önemli donanım değişiklikleri yapıldı.
Yükseltilmiş, daha serbest akışlı ara soğutucu güçlendirilmiştir, yeni yakıt enjektörleri de mevcuttur ve motor için yeni ayarlar ve haritalamalar mevcuttur.
Güvenilirlik Donkervoort için kritik öneme sahiptir, bu nedenle motor gelişimi hem Donkervoort hem de Abt Sportline'ın doğrulama süreçlerinden geçirilmiştir.
Şaşırtıcı bir şekilde güç artışı ekonomiden ödün vermedi; D8 GTO Bireysel Serisi WLTP döngüsünde 191 gram/km CO2 emisyonu ve 100 km başına sekiz litre yakıt tüketimi kaydetti.
Güç aktarma organı, katalizör sistemi, yan çıkış egzozu ve standart partikül filtresi de dahil olmak üzere, JD70'de sunulan yükseltmelerin çoğunu ve JD70 R'den bazılarını içeriyor.