Leblanc Mirabeau incelemesi
Yine süper ama pek bilinmeyen bir muhteşem araç incelemesi ile yayındayız.
Leblanc Mirabeau bir mühendislik başarısı diyebiliriz ülkemizde pek bilinmiyen bir çok araba modeli ile aynı kaderi paylaşan bu süper ötesi araç hız tutkunlarının gözdesi
Maksimum hafiflik ve yarış hissine ulaşmak için otomobilin iç kısmı maksimum hız ve hızlanma için optimize edildi. Deri iç kısım ve sıralı şanzıman gibi bazı özel seçenekler mevcut.
Güç, CCR'de bulunan motorun aynısı olan Koenigsegg'in V8'inden geliyor. Yaygın santrifüj kompresöre göre çeşitli avantajlara sahip olan Lysholm Vidalı Kompresör ile donatılmıştır. Düşük devirde daha yüksek bir takviye basıncı oluşturarak düşük hızda hem ivmelenmeyi hem de kontrolü artırır. açma-kapama sırasındaki gecikme süresi minimuma indirilir.
Mirabeau, wysstec'in en yeni arabası. mükemmeliyet ruhunu taşıyan gerçek bir sanat eseri.
Bu tür bir potansiyele sahip olan Leblanc Mirabeau gerçekten yarış pistlerine ait.
Bu arabanın kamuya açık yollarda sürülebilmesi sansasyonel.
Maksimum hafiflik ve yarış hissine ulaşmak için otomobilin iç kısmı maksimum hız ve hızlanma için optimize edildi.
Deri iç kısım ve isteğe bağlı ekstralar ile ilgili bazı özel istekleriniz varsa mühendis ekibimizle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Teknik veri sayfası
Güç Aktarma Sistemi Düzeni: Orta Motor / RW
Ağırlık: 812 kg
Uzunluk: 4550 mm
Genişlik: 2000 mm
Yükseklik: 980 mm
Dingil Mesafesi: 2800 mm
Ön / Arka İz: 1733 mm / 1682 mm
Motor (koenigsegg tarafından)
Tip: V8 Süper Şarjlı
Hacim: 4,7 l
Güç: >700 bhp
Tork: >850 Nm
Maksimum Motor Devri: 7600 rpm
Tekerlekler
Le Mans:
- 18" x 10,5" Ön
- 18" x 12,5" Arka
Sokak
- 19" x 10,5" Ön
- 19" x 12,5" Arka
Aktarma Organları
Şanzımanı: 6 vitesli sıralı
Azami Hız:(yaklaşık 370 km/saat
bilği kaynağı | Richard Owen |
tip | Konsept / Prototip Araba |
inşa edilmiş | Monako |
fiyat $ | güncel fiyat yok |
fiyat €/td> | güncel değil 478 000 € |
motor | Koenigsegg Alüminyum 90 Derece, V8, Kuru Karter Yağlamalı8 |
konum | Orta Motor |
aspirasyon | Süperşarjlı |
valf mekanizması | DOHC, Silindir başına 4 Valf |
yakıt beslemesi | Çok Noktalı Yakıt Enjeksiyonu |
yer değiştirme | 4700 cc / 286,8 inç³ |
güç | 522,0 kw / 700 bg |
spesifik çıktı | Litre başına 148,94 bg |
bg/ağırlık | Ton başına 862,07 bhp |
tork | 850 nm / 626,9 ft lb |
tahrikli tekerlekler | RWD |
arka tekerlekler | R 10,5 x 31,8 cm / 19 x 12,5 inç |
ağırlığı frenlemek | 812 kg / 1790 lb |
dingil açıklığı | 2800 mm / 110,2 inç |
ön parça | 1733 mm / 68,2 inç |
arka parça | 1682 mm / 66,2 inç |
uzunluk | 4550 mm / 179,1 inç |
Genişlik | 2000 mm / 78,7 inç |
yükseklik | 980 mm / 38,6 inç |
en yüksek hız | ~370 km/saat / 229,9 mil/saat |