Yes Roadster 3.2 inceleme

Yes Roadster 3.2 inceleme
Spread the love

Yes Roadster 3.2 inceleme

Birinci sınıf araba segmentinin bizce en üstüne yerleşecek bir mühendislik harikası ama piyasalarda adı duyulmamış, çok kaliteli işçilik mükemmel mühendislik görsel olarak ise muazzam tasarım Yes Roadster 3.2 incelememiz.

Araç tasarlanırken kendi ilkelerine bağlı kalınarak  mükemmel yol kavrama ve sürüş keyfi için optimize edilmiş bir yol canavarı.

Yes Roadster 3.2 inceleme
Yes Roadster 3.2 inceleme

255 bg gücündeki güçlü 3,2 litrelik V6 motor, güçlü, performansı canlı ve tutkuyla dolu, tavizsiz bir sürüş makinesi üretir. Sonuç, mirasını onurlandıran ancak trend belirleyen şekilleri ve teknolojiyi benimseyen bir mirasçıdır. - sadece devrim niteliğinde bir evrim!

Önceki modelle karşılaştırıldığında yeni YES! önemli ölçüde büyüdü. Daha büyük motorlar ve daha uzun dingil mesafesi, hem önde hem de arkada daha fazla çıkıntıya neden oldu ve bu da roadster'ın daha gergin ve gerilim dolu bir görünüme sahip olmasına yol açtı. Kama şeklindeki yükselen yan çizgi ve ön ve arkadaki gösterişli vurgulu kanatlar hala çarpıcı özellikler olmaya devam ediyor.

»EVET! Roadster 3.2 Turbo'nun konsepti bir adım daha ileri götürüldü: özel olarak geliştirilmiş bir arka kanat spoyleri, 355 HP'yi güvenli bir şekilde yola çıkarmak için gerekli bastırma kuvvetini sağlar.

Yes Roadster 3.2 inceleme
Yes Roadster 3.2 inceleme

»YES Roadster 3.2 Turbo« sınırları değiştiren bir sürüş makinesidir. Onu kullanan kişinin 930 kg ağırlığı 3,9 saniyede 100 km/saat hıza çıkarabilmesi gerekiyor. Manevra yapmak, hükmetmek ile hükmedilmek arasında bir denge kurma eylemidir. Güç değişmeden sokaklara aktarılıyor. Turbo sürücüsünün mutlak konsantrasyonunu gerektiren şey budur. Eşsiz ve sansasyonel bir sürüş hissi ile ödüllendirildi. Asla unutamayacağınız bir deneyim.

 

2006 Evet Roadster 3.2

 

İç mekan

İç kısım insan-makine arayüzüdür. Burası sürücünün komutu aldığı, caddeyle doğrudan teması hissettiği, yön değiştirdiği ve göstergeleri kontrol ettiği yerdir.

Yüksek mukavemetli alüminyum uzay çerçevesi pasif güvenliği üstlenir. Ayrıca sürücü ve yolcu gerekirse opsiyonel hava yastıkları ile korunuyor. Yüksek kaliteli malzemeler, krom ve deri uygulamalarıyla bir araya gelerek iç mekanı sportif bir bütünlüğe dönüştürüyor. Modern multimedya navigasyon sistemi ve üç yönlü ses sistemi gibi opsiyonel donanım ve aksesuarlar, kişiselleştirme için geniş alan sunar.

Motor

Değişken eksantrik mili ayarlarıyla, hem doğal emişli hem de turbo versiyonunda 3.189 cm3 motor hacmiyle donatılmış ünlü V6 dört valfli motor, maksimum. Zaten 2.001 dev/dak olan tork, sırasıyla 890 ve 930 kg »EVET! ile neredeyse kolay bir iş çıkarıyor! Roadster 3.2« ve »3.2 Turbo«. Bunu yaparken, kombine yakıt tüketimi olarak adlandırılan yakıt tüketimi, 100 km'de sırasıyla yalnızca 8,2 ve 9,3 litredir.

Bulaşma

6 vitesli manuel şanzıman veya alternatif olarak 5 vitesli otomatik şanzıman (isteğe bağlı, yalnızca Roadster 3.2) uzunlamasına yerleşik güç aktarma sistemiyle birlikte arka tekerleklere güç aktarımını üstleniyor. Oldukça düşük vites değiştirme eforu ve hassas, kısa vites değiştirme yolları, hızlı ve kesin vites değişikliklerine olanak tanır.

Şasi / aks / direksiyon

Ön ve arka akstaki yarış kullanımından uyarlanan hafif çift salıncaklar, ayarlanabilir yay ve amortisör elemanlarıyla birlikte yüksek tepki kabiliyeti ve hassas tekerlek yönlendirmesi sağlar (isteğe bağlı spor süspansiyon). Dikey ve uzunlamasına eksende ayarlanabilen direksiyon, parmak ucuyla kolay kullanımı ve doğrudan kurulumuyla bunu destekler.

Frenler / ABS

Ön aksta ve arka aksta bulunan havalandırmalı fren diskleri, sürekli çalışma sırasında bile maksimum yavaşlama ve iyi dengelenmiş bir frenleme gücü sağlar. Frenleme gücü 4 pistonlu sabit "kaliperler" aracılığıyla fren disklerine aktarılır. Pedal kuvveti, isteğe bağlı olarak doğrudan yarışlardan türetilen çok kanallı bir ABS sistemi tarafından desteklenen üstün bir pedal hissi için doğrudan aktarılır.

Egzoz sistemi

Yüksek kaliteli çelikten yapılmış iki egzoz borusundan oluşan egzoz sistemi, iki şekilli entegre boru uçları aracılığıyla yalnızca güçlü ve bireysel bir ses çıkarmakla kalmıyor, aynı zamanda zorlu emisyon standartlarını da karşılıyor (Avrupa'da Euro 4, ABD'de Lev 1). ). İsteğe bağlı olarak paslanmaz çelik versiyonunu da alabilirsiniz.

Hava yastığı

Her zamanki gibi yüksek seviyedeki pasif güvenliğe ek olarak »EVET! için tam boyutlu sürücü ve yolcu hava yastıkları da mevcuttur. Roadster 3.2« ve »3.2 Turbo«. Her ihtimale karşı.

Üst / hardtop

Mümkün olduğunca sık keyif almanızı istiyoruz: açık sürüş. Dolayısıyla »EVET! Roadster 3.2« ve »EVET! Roadster 3.2 Turbo« tanıdık, montajı kolay açılır tavanı - »Sonnenlandstoff«'dan yapılmış - arabanın içinde saklamak ve aynı zamanda bazı hafta sonu bagajları için ek alan sağlamak için. Yeni kapalı tavan opsiyoneldir ve çoğunlukla soğuk mevsimlere uygundur - »EVET!'in montajı kolay ve hızlıdır. Roadster bir coupe'ye dönüşüyor!

 

Facebook Comments Box

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Aradığın Aracı Buldun sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin